#6

Jag förstår inte människor som tycker att droger är farligt.
Visst, det beror väl på om det går så långt som till sprutor/stora doser av piller om dagen.
Men att röka hasch t.ex. Säg mig vad det farliga med det är?
Alkohol är så mycket farligare än det.
Jag kollade på en grej på Youtube igår och då stod det att 5000-6000 svenskar hade dött av alkoholmissbruk det året och 0 av att rökt Marijuana.
Dessutom, människor som klagar på folk som röker på och använder sig av droger,
det är la för fan deras egna problem om dom gör det och inte någon annans.
Rubriken borde kanske vara mer
"Jag förstår inte människor som är rädda för droger."
Att vara rädd för droger osv, DET GÅR INTE IN I MITT HUVUD!
Kan du dricka en liter vodka på en kväll så kan du inte vara rädd för droger.
Att dricka mer än vad kroppen tål så kan du få bli magpumpad och kolapsa helt.
Så aa blä, det irriterar mig.
 
Okej det var väl kanske inte någon sanning utan mer en åsikt.
Men sätter den under den kategorin ändå.

Håller med dig janina!

Svar: :)
Janina Titusson

2012-12-24 - 14:27:37









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!