Sommarplaner

Längtar så himla mycket nu!
 
Först och främst har jag en hel del galenskaper på gång!!
 
Danmark, Norge och en hel del mer med Felle och Kajsa.
Även Helsingborg med Kajsa och de andra.
Halmstad en hel del med Shelly, Helsingborg med henne med, tänker ta med henne ner till min bror.
Roadtrips.
Semesterfirandet.
Fina kvällar.
Halmstad, Halmstad, Halmstad.
Midsommar.
Kanske Summerburst.
Borås.
Skara.
Shopping.
Sol, bad, grillning.
Ligorna.
Karlskrona även med Hanna vaaa???
Göteborg, Göteborg, Göteborg. Kommer nog leva där lite.
Kanske något sommarjobb.
 
Längtar så jävla mycket efter allt verkligen, kommer gråta buhu.
 

klart vi ska t karlskrona! :)

2013-05-14 - 22:41:47









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!