Måndag

Jag mådde skitbra igår både psykiskt och fysiskt. Idag är det sämre, inte psykiskt utan bara fysiskt. Ont i hela kroppen som om jag inte har ätit eller fått i mig något alls på flera dagar. Började med illamående imorse från 7 till halv 11 då jag lyckades somna om en stund. Nu är det kroppen. Bortsett från det så har jag glada saker att berätta, om lycka. Vilket jag ska försöka hinna med senare när jag startat datorn. Nu ska jag försöka lägga mig på ett bra sätt då jag slipper ha ont. Får se om jag kommer iväg till skolan imorgon. Åt även nyss så nu gör det ont i magen med. Något har ju gått fel.









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!