Hallåja

Tisdags var okej, jag hade faktiskt rätt kul ändå. Bebbeh kom och hämtade oss även så fick träffa honom lite med. Sen drygade jag mig genom onsdagen och torsdagen. Men i fredags hade jag nationella sen slutade jag. Då åkte vi till Donken, efter det åkte jag hem och la mig och solade. Duschade och fixade till mig snabbt för att hinna med bussen, vilken jag missade sen ändå. 3 grabbar kom och hämtade mig så fick jag skjuts till Smålandsstenar istället. Kom till Becka dit Kajsa kom rätt snabbt med, så fixade jag mig och sen efter en timme eller något åkte vi till Anden i Hylte. Helt okej kväll till början, sen sög mitt humör och jag blev trött. Men glädjehumörspridaren Karlsson var i farten och jag blev genast på lite bättre humör i alla fall. Somnade och vaknade rätt tidigt dagen efter. Duschade och somnade igen. Sen skulle vi åka till Halmstad, men vi sket i det i sista sekund och stannade hemma med en film istället. Sen drog jag ut med Annie och Shelly + 3 andra boys. Hände en hel del på någon timme haha. Drog mig hem mot Becka framåt 1 tiden då jag träffade bebeh och hans vänner en snabbis, sen drog jag hem. Fick sms av bebbeh en timma senare att han skulle komma. Drog även med sig sin bror gjorde han. Sov i soffan och myste lite, vaknade sen på morgonen och fortsatte mysa lite tills dom bestämde sig för att åka. Sen vaknade jag till lite och kollade en film. Becka drog och skulle fika så jag packade mina grejer osv, kollade lite på tv och tog sen bussen vid 20 över 3 hem. Nu ligger jag här i min säng och drygar. Dör och avlider. Nä men nästan så i alla fall. Skola imorgon och uppadetringen lär ju suga igen. MEN! Jävligt glad över att det är långhelg och ingen skolan torsdag/fredag. Underjävlabart!! Ska planera in lite nu. Mycket text och inga mellanrum. Hejdå.
 

Varför har du tagit kort på en joint på instagram ?

Svar: Det är ingen joint haha
Janina Titusson

2013-05-06 - 15:06:30









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!