Helgen

Trajet var skitroligt bortsett från regnet som kom i slutet. Haft en asbra helg, igår var det även fest hos Andy och sen Alle! Jag och Bebeeh kom hem till Becka klockan 6 i morse ungefär, somnade nog strax innan Becka steg innanför dörren med vilket var någon timme senare. Myste lite imorse tills Becka äntligen vaknade och vi snackade lite skit osv i någon timme typ. Tog bussen hem vid halv 7, Sheila väntade på stationen. Gick och käkade och mötte sen Fatte och Edo. Tog en cigg med dom och snackade en stund. Nu är vi hemma och ska kolla film och dö typ. Skola imorgon, vilket jag inte är taggad på eftersom att det känns som lov för mig. Ska bli gött att sova lite dock, längtar tills att få sova ut på onsdag. Det ska sitta fint som fan. Eller somna tidigt imorgon typ. Aja, ska tvätta av mig sminket och sen lägga mig i sängen.









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!