Snedsteg bakåt

Blir fel allt för ofta. Tänker alldeles för långt och för mycket. Måste ske en förändring snart. Måste hända något nytt. Att stå kvar här får mig att tänka tillbaka. Det suger.
 
Ur arkivet från förra veckan.
 
"Jag steg upp idag och började med sminket. Inte ens lager av concealer kunde dölja mina svullna ögon efter gårkvällens tårar. Jag tittar mig i spegeln och ser bara en utsliten blick stirra tillbaka på mig. Vad håller jag på med? Jag måste stanna upp och se mig omkring. Ta en paus ifrån min egna lilla värld och försöka ta mig igenom allt det inlåsta. Försöka mig på att förstå hur länge jag egentligen tagit en paus ifrån omvärlden. Hur mycket jag egentligen missat och glömt bort. Det enda jag inser är att det blir för mycket tillslut, att allt äter upp mig inifrån."









17, bor i Småland. Unik på mitt egna sätt. Skriver om allt mellan himmel och jord. Försöker att blogga så ofta jag har tid och försöker även att hinna med bilder så ofta som möjligt. Går skola i Gislaved och umgås med mina vänner på fritiden. Följ gärna min blogg!